رز سوخته

خرید بک لینک
یه شب برفی , یه لیوان چایی , یه اتاق نیمه تاریک , یه پاکت اس بلک تلخه تلخ , یه گریز به عقب و یهو به خودم میام میبینم یه ساعت گذشته . هوا قرمزه از پشت پرده ها هم حتی معلومه دلم میخواد برم بیرون ولی نمیرم به جاش اهنگمو پلی میکنم,نفس مهدی یراحی میخوام بزنم بعدی ولی خوشم میاد ازش کم کم , یه کم از چایی, چشامو میبندم فکر میکنم شبه دارم رو برفا راه میرم مثل همیشه کلاه صورتیم سرمه دستامو باز میکنم به سکوت برفی ک میریزه گوش میدم ,دلم میخواد بدوام صدام میکنه واستا دیوونه میخوری زمین , خودشو میرسونه بهم نمیزاره برم,میگه بیا عکس بگیریم,میگه بیا بریم اون راهه که باریکه ببینیم به کجا میره , میریم بعد کلی میرسیم سرجای اولمون کلی میخندیم , میگم بیا اون راهه که هنوز برفاش نو مونده رو بریم جای پامون تا همیشه یادگار ما باشه به این برفا,نگام میکنه عمیق چندثانیه هیچی نمیگه, میشناسنش معنی نگاشو میفهمم منم همونطوری نگاش میکنم ,میخنده بوسم میکنه,دستمو میگیره با هم میریم تا جای پامونو رو برفا واسه همیشه به یادگار بزاریم..چشامو باز کردم تو اتاقم بودم , موبه موصحنه ها یادمه , حق دارم اگه بگم لعنت به این شب برفی رز سوخته...

ما را در سایت رز سوخته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 15:05

صفحه بندی